Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

Οι μαθητές των ΕΠΑ.Λ. μπορούν να συνεχίσουν τις σπουδές τους σε σχολές και τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης,  συμμετέχοντας σε ειδικές πανελλαδικές εξετάσεις.

Μπορούν να εισαχθούν σε σχολές κοινές για όλους τους τομείς και σε σχολές & τμήματα αντίστοιχα ή συναφή του τομέα ή της ειδικότητας του πτυχίου τους.  Συγκεκριμένα οι μαθητές του 1ου ΕΠΑ.Λ Λουτρακίου έχουν προσβαση σε σχολές και τμήματα των τoμέων: 

Ηλεκτρολογίας,Ηλεκτρονικής & Αυτοματισμού

Διοίκησης και Οικονομίας

Υγείας, Πρόνοιας & Ευεξίας

Εξετάζονται σε 4 μαθήματα, 2 γενικής παιδείας (Νέα Ελληνική Γλώσσα και Μαθηματικά) και 2 μαθήματα τομέα ή ειδικότητας. Οι μαθητές  που θέλουν να εισαχθούν σε σχολές, που απαιτούν εξέταση και άλλου ή  άλλων ειδικών μαθημάτων, εξετάζονται και σε αυτά.

Με το νόμο 4777/2021 (ΦΕΚ Α΄ 25/17.02.2021) και τις εφαρμοστικές εγκυκλίους που ακολούθησαν καθορίζονται τα κριτήρια τα οποία πρέπει να πληρούν οι υποψήφιοι των πανελλαδικών εξετάσεων των ΕΠΑ.Λ., για την εισαγωγή τους σε σχολή της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης .

Τα κριτήρια κατά σειρά προτεραιότητας έχουν ως εξής:

A.      Σχόλες που οι υποψήφιοι διαγωνίζονται μόνο στα τέσσερα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα του τομέα ή της ειδικότητάς τους:

1.       Επίδοση ίση ή ανώτερη της ΕΒΕ της σχολής

2.       Το σύνολο των μορίων που συγκέντρωσε ο υποψήφιος

B.   Σχόλες που οι υποψήφιοι διαγωνίζονται στα τέσσερα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα του τομέα ή της ειδικότητάς τους και σε ειδικό ή ειδικά μαθήματα (ξένη γλώσσα, σχέδιο, μουσική, κ.α.) ή σε πρακτικές δοκιμασίες (αθλήματα):

1.       Επίδοση ίση ή ανώτερη της ΕΒΕ ειδικού μαθήματος ή πρακτικών δοκιμασιών

2.       Επίδοση ίση ή ανώτερη της ΕΒΕ της σχολής

3.       Το σύνολο των μορίων που συγκέντρωσε ο υποψήφιος

ΕΒΕ σχολής και ΕΒΕ ειδικών μαθημάτων ή πρακτικών δοκιμασιών – Υπολογισμοί

  1. Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής Σχολής (ΕΒΕ)

Η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής Σχολής (ΕΒΕ), είναι η ελάχιστη επίδοση, που πρέπει να επιτύχουν οι υποψήφιοι, για να μπορούν να συμμετέχουν στην επιλογή για την εισαγωγή τους στη σχολή.

Κάθε σχολή θέτει Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής τη μέση επίδοση ( Μέσος Όρος Μ.Ο.) όλων των υποψηφίων σε όλα τα μαθήματα του τομέα ή της ειδικότητας που εξετάζονται οι μαθητές, επί ένα συντελεστή ο οποίος κυμαίνεται από το 0,8 έως το 1,2 και καθορίζεται από την Υπουργική Απόφαση Φ.251-139828-Α5-6-12- 2023 _ΦΕΚ 7022 Β΄-13-12-2023για το έτος 2024

Οι υποψήφιοι για να δουν αν πληρούν το κριτήριο της ΕΒΕ σχολής συγκρίνουν το μέσο όρο της βαθμολογίας τους στην κλίμακα του 20, με την ΕΒΕ σχολής. Οι ΕΒΕ στρογγυλοποιούνται στο δεύτερο δεκαδικό ψηφίο.

2.       Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής ειδικού μαθήματος ή πρακτικών δοκιμασιών

Ορισμένες σχολές λόγω του αντικειμένου τους, απαιτούν εξειδικευμένες γνώσεις ή φυσικές ικανότητες, και γι’ αυτό οι υποψήφιοι εξετάζονται πρόσθετα σε ένα ή δύο ειδικά μαθήματα ή σε πρακτικές δοκιμασίες για τη διαπίστωση της ύπαρξης των εξειδικευμένων γνώσεων ή των φυσικών ικανοτήτων

Η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής ειδικού μαθήματος ή πρακτικών δοκιμασιών της σχολής, είναι η ελάχιστη επίδοση, που πρέπει να επιτύχουν οι υποψήφιοι, για να μπορούν να συμμετέχουν στην επιλογή για την εισαγωγή τους στη σχολή.

Κάθε σχολή θέτει Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής ειδικού μαθήματος ή πρακτικών δοκιμασιών τη μέση επίδοση ( Μέσος Όρος Μ.Ο.ε) όλων των υποψηφίων που εξετάζονται στο ειδικό μάθημα ή στις πρακτικές δοκιμασίες, επί ένα συντελεστή ο οποίος κυμαίνεται από το 0,7 έως το 1,1 και καθορίζεται από την Υπουργική Απόφαση Φ.251-139828-Α5-6-12- 2023 _ΦΕΚ 7022 Β΄-13-12-2023, για το έτος 2024

Για τις στρατιωτικές, αστυνομικές και πυροσβεστικές σχολές, δεν ορίζεται Ελάχιστη Βάση πρακτικών δοκιμασιών και συντελεστής πρακτικών δοκιμασιών, οι υποψήφιοι για να συμμετέχουν στην επιλογή πρέπει να πληρούν τα σωματικά κριτήρια και να πετύχουν τις επιδόσεις των πρακτικών δοκιμασιών που κάθε σχολή με ειδική εγκύκλιο ορίζει κάθε χρόνο.

 

Οι υποψήφιοι για να δουν αν πληρούν το κριτήριο της ΕΒΕ σχολής συγκρίνουν το μέσο όρο της βαθμολογίας τους στην κλίμακα του 20 με την ΕΒΕ του ειδικού μαθήματος της σχολής.

Για τον υπολογισμό των Μέσων Όρων, οι οποίοι θα χρησιμοποιηθούν για τον υπολογισμό της ΕΒΕ σχολής και της ΕΒΕ ειδικών μαθημάτων ή πρακτικών δοκιμασιών, πολλαπλασιαζόμενοι με τον αντίστοιχο συντελεστή, προκύπτουν διάφορες περιπτώσεις, οι οποίες αναφέρονται αναλυτικά στην Εγκύκλιο Φ.153/61366/A5/28-05-2021 του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων:

ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΕΣΟΥ ΟΡΟΥ (Μ.Ο.) ΤΩΝ Μ.Ο. ΤΩΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ

A.      Πρόσβαση σε σχολή, τμήμα ή εισαγωγική κατεύθυνση όπου ΔΕΝ απαιτείται εξέταση σε ειδικό μάθημα.

·         Σε σχολές, οι οποίες είναι προσβάσιμες από έναν (1) τομέα σπουδών, που περιλαμβάνει μία (1) Ειδικότητα, η Ε.Β.Ε. διαμορφώνεται ενιαία για τα ημερήσια και εσπερινά ΕΠΑ.Λ. από τον M.O. των Μ.Ο. των βαθμολογικών επιδόσεων των υποψηφίων στα τέσσερα (4) πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα του Τομέα.

·         Σε σχολές, οι οποίες είναι προσβάσιμες από έναν (1) τομέα σπουδών, που περιλαμβάνει περισσότερες από μία ειδικότητες με κοινά ή διαφορετικά μαθήματα ειδικότητας, η Ε.Β.Ε. διαμορφώνεται ενιαία για τα ημερήσια και εσπερινά ΕΠΑ.Λ.

Για τον υπολογισμό του μέσου όρου των βαθμολογικών επιδόσεων σε κάθε ένα (1) από τα δύο (2) μαθήματα γενικής παιδείας του τομέα σπουδών λαμβάνονται υπόψη οι βαθμολογικές επιδόσεις του συνόλου των υποψηφίων του τομέα, στον οποίο εντάσσεται η σχολή.

Για τον υπολογισμό του μέσου όρου των βαθμολογικών επιδόσεων σε κάθε ένα (1) από τα δύο (2) μαθήματα ειδικότητας λαμβάνονται υπόψη οι βαθμολογικές επιδόσεις των υποψηφίων μίας (1) Ειδικότητας, ήτοι της Ειδικότητας που παρουσιάζει τον μικρότερο μέσο όρο βαθμολογικής επίδοσης στα μαθήματα ειδικότητας.

Συγκεκριμένα, αρχικά υπολογίζονται οι μέσοι όροι των βαθμολογικών επιδόσεων των υποψηφίων, ανά Ειδικότητα, στα δύο (2) μαθήματα ειδικότητας και ακολούθως υπολογίζεται ο μέσος όρος των μέσων όρων των βαθμολογικών επιδόσεων στα μαθήματα αυτά.

Για την εξαγωγή της Ε.Β.Ε., αξιοποιούνται οι μέσοι όροι των βαθμολογικών επιδόσεων των υποψηφίων στα μαθήματα εκείνης της Ειδικότητας, που παρουσιάζει τον μικρότερο μέσο όρο των μέσων όρων, σύμφωνα με το προηγούμενο εδάφιο.

·         Σε σχολές, οι οποίες είναι προσβάσιμες από περισσότερους από έναν (1) τομείς σπουδών, οι οποίοι περιλαμβάνουν έκαστος από μία (1) ειδικότητα η Ε.Β.Ε. διαμορφώνεται ενιαία για τα ημερήσια και εσπερινά ΕΠΑ.Λ. από τον μικρότερο μέσο όρο των μέσων όρων των βαθμολογικών επιδόσεων των υποψηφίων στα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα των τομέων.

·         Σε σχολές, τμήματα ή εισαγωγικές κατευθύνσεις, οι οποίες είναι προσβάσιμες από περισσότερους από έναν (1) τομείς σπουδών, οι οποίοι περιλαμβάνουν έκαστος περισσότερες από μία (1) ειδικότητες η Ε.Β.Ε. διαμορφώνεται ενιαία για τα ημερήσια και εσπερινά ΕΠΑ.Λ., από τον μικρότερο μέσο όρο των μέσων όρων των βαθμολογικών επιδόσεων των υποψηφίων στα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα, των Τομέων σπουδών, στους οποίους εντάσσονται οι συγκεκριμένες σχολές.

B.      Πρόσβαση σε σχολή, τμήμα ή εισαγωγική κατεύθυνση όπου απαιτείται εξέταση σε ειδικό μάθημα.

1.       Μ.Ο. των βαθμολογικών επιδόσεων των υποψηφίων στο ειδικό μάθημα ή τα ειδικά μαθήματα ή τις πρακτικές δοκιμασίες για την εξαγωγή της Ε.Β.Ε. ειδικού μαθήματος ή ειδικών μαθημάτων ή πρακτικών δοκιμασιών ανά σχολή:

·         Σε σχολές, η εισαγωγή στις οποίες προϋποθέτει την εξέταση σε ορισμένο ειδικό μάθημα ή ορισμένα ειδικά μαθήματα ή πρακτικές δοκιμασίες και οι οποίες είναι προσβάσιμες από:

o   έναν (1) Τομέα σπουδών ΕΠΑ.Λ. και ένα (1) Επιστημονικό πεδίο (Ε.Π.) ΓΕ.Λ., η Ε.Β.Ε. ανά ειδικό μάθημα ή η Ε.Β.Ε. των πρακτικών δοκιμασιών διαμορφώνεται ενιαία για τα ημερήσια και εσπερινά ΕΠΑ.Λ. και ΓΕ.Λ. από τον μέσο όρο των βαθμολογικών επιδόσεων των υποψηφίων του Τομέα σπουδών ΕΠΑ.Λ και του Επιστημονικού πεδίου ΓΕ.Λ. στο οικείο ειδικό μάθημα ή πρακτικές δοκιμασίες.

o   περισσότερους από έναν (1) Τομείς σπουδών ΕΠΑ.Λ. και Επιστημονικά πεδία ΓΕ.Λ., η Ε.Β.Ε. ανά ειδικό μάθημα ή η Ε.Β.Ε. των πρακτικών δοκιμασιών διαμορφώνεται ενιαία για τα ημερήσια και εσπερινά ΕΠΑ.Λ. και ΓΕ.Λ. από τον μέσο όρο των βαθμολογικών επιδόσεων των υποψηφίων που μπορούν από τον τομέα σπουδών ή το επιστημονικό πεδίο που έχουν επιλέξει, να διεκδικήσουν εισαγωγή στην οικεία σχολή, τμήμα ή εισαγωγική κατεύθυνση και έχουν εξεταστεί στο ειδικό μάθημα ή τα ειδικά μαθήματα ή τις πρακτικές δοκιμασίες, χωρίς να διαχωρίζονται οι υποψήφιοι με βάση τον τομέα σπουδών, το επιστημονικό πεδίο ή την κατηγορία λυκείου (ΕΠΑ.Λ. ή ΓΕ.Λ.), από το οποίο προέρχονται.

·         Σε σχολές, η εισαγωγή στις οποίες προϋποθέτει την εξέταση σε ένα (1) ειδικό μάθημα με δυνατότητα επιλογής των υποψηφίων μεταξύ περισσοτέρων και οι οποίες είναι προσβάσιμες από:

o   έναν (1) Τομέα σπουδών ΕΠΑ.Λ. και ένα (1) Επιστημονικό πεδίο ΓΕ.Λ., η Ε.Β.Ε. του ειδικού μαθήματος επιλογής διαμορφώνεται ενιαία για τα ημερήσια και εσπερινά ΕΠΑ.Λ. και ΓΕ.Λ. από τον μικρότερο μέσο όρο των βαθμολογικών επιδόσεων των υποψηφίων του Τομέα σπουδών ΕΠΑ.Λ και του Επιστημονικού πεδίου ΓΕ.Λ. στα ειδικά μαθήματα επιλογής

o   περισσότερους από έναν (1) Τομείς σπουδών ΕΠΑ.Λ. και Επιστημονικά πεδία ΓΕ.Λ., η Ε.Β.Ε. του ειδικού μαθήματος επιλογής διαμορφώνεται ενιαία για τα ημερήσια και εσπερινά ΕΠΑ.Λ. και ΓΕ.Λ. από τον μικρότερο μέσο όρο των βαθμολογικών επιδόσεων στα ειδικά μαθήματα επιλογής των υποψηφίων που μπορούν από τον Τομέα σπουδών ή το Επιστημονικό πεδίο που έχουν επιλέξει, να διεκδικήσουν εισαγωγή στην οικεία σχολή, τμήμα ή εισαγωγική κατεύθυνση και έχουν εξεταστεί στο ειδικό μάθημα επιλογής, χωρίς να διαχωρίζονται οι υποψήφιοι με βάση τον Τομέα σπουδών, το Επιστημονικό πεδίο ή την κατηγορία λυκείου (ΕΠΑ.Λ. ή ΓΕ.Λ.), από το οποίο προέρχονται.

2.       Μ.Ο. των Μ.Ο. των βαθμολογικών επιδόσεων των υποψηφίων στα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα (Ε.Β.Ε. σχολής, τμήματος ή εισαγωγικής κατεύθυνσης):

·         Σε σχολές, η εισαγωγή στις οποίες προϋποθέτει την εξέταση σε ορισμένο ειδικό μάθημα ή ορισμένα ειδικά μαθήματα ή πρακτικές δοκιμασίες και οι οποίες είναι προσβάσιμες από:

o   έναν (1) Τομέα σπουδών ΕΠΑ.Λ., η Ε.Β.Ε. της σχολής, διαμορφώνεται ενιαία για τα ημερήσια και εσπερινά ΕΠΑ.Λ. από τον μέσο όρο των μέσων όρων των βαθμολογικών επιδόσεων στα τέσσερα (4) πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα του Τομέα σπουδών, καθώς και από το μέσο όρο των βαθμολογικών επιδόσεων στο/στα ειδικό/α μάθημα/τα ή στις πρακτικές δοκιμασίες.                                                                                    

Για τον υπολογισμό του μέσου όρου της βαθμολογικής επίδοσης του ειδικού μαθήματος ή των ειδικών μαθημάτων ή των πρακτικών δοκιμασιών λαμβάνονται υπόψη οι βαθμολογικές επιδόσεις των υποψηφίων του Τομέα ΕΠΑ.Λ., οι οποίοι έχουν πρόσβαση στο συγκεκριμένο Τμήμα και εξετάστηκαν στο οικείο ειδικό μάθημα ή τα ειδικά μαθήματα ή τις πρακτικές δοκιμασίες.

o   περισσότερους από έναν (1) Τομείς σπουδών ΕΠΑ.Λ., η Ε.Β.Ε. της σχολής, διαμορφώνεται ενιαία για τα ημερήσια και εσπερινά ΕΠΑ.Λ. από τον μικρότερο μέσο όρο των μέσων όρων των βαθμολογικών επιδόσεων στα τέσσερα (4) πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα, καθώς και στο ειδικό μάθημα ή τα ειδικά μαθήματα ή τις πρακτικές δοκιμασίες των Τομέων, στους οποίους εντάσσονται οι συγκεκριμένες σχολές, τμήματα ή εισαγωγικές κατευθύνσεις.

Σύμφωνα με τα ανωτέρω, για την εξαγωγή της Ε.Β.Ε. ανά σχολή λαμβάνονται υπόψη οι μέσοι όροι των βαθμολογικών επιδόσεων στα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα των υποψηφίων ενός Τομέα, ήτοι του Τομέα, ο οποίος παρουσιάζει τον μικρότερο μέσο όρο των μέσων όρων των βαθμολογικών επιδόσεων συνολικά στα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα [τα δύο (2) μαθήματα γενικής παιδείας, τα δύο (2) μαθήματα ειδικότητας και τα ειδικά μαθήματα ή τις πρακτικές δοκιμασίες.

·         Σε σχολές, η εισαγωγή στις οποίες προϋποθέτει την εξέταση σε ένα (1) ειδικό μάθημα με δυνατότητα επιλογής των υποψηφίων μεταξύ περισσοτέρων ειδικών μαθημάτων και οι οποίες είναι προσβάσιμες από:

o   έναν (1) Τομέα σπουδών ΕΠΑ.Λ., η Ε.Β.Ε. της σχολής, διαμορφώνεται ενιαία για τα ημερήσια και εσπερινά ΕΠΑ.Λ. από τον μέσο όρο των μέσων όρων των βαθμολογικών επιδόσεων στα τέσσερα (4) πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα του Τομέα σπουδών, καθώς και στο ειδικό μάθημα επιλογής.

Ως προς το ειδικό μάθημα επιλογής για την εξαγωγή της Ε.Β.Ε. της σχολής λαμβάνεται υπόψη ο μικρότερος μέσος όρος των βαθμολογικών επιδόσεων στα ειδικά μαθήματα επιλογής, των υποψηφίων του Τομέα, στον οποίο εντάσσεται η οικεία σχολή.

o   περισσότερους από έναν (1) Τομείς σπουδών ΕΠΑ.Λ., η Ε.Β.Ε. της σχολής διαμορφώνεται ενιαία για τα ημερήσια και εσπερινά ΕΠΑ.Λ. από τον μικρότερο μέσο όρο των μέσων όρων των βαθμολογικών επιδόσεων στα τέσσερα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα, καθώς και στο ειδικό μάθημα επιλογής των Τομέων, στους οποίους εντάσσονται οι συγκεκριμένες σχολές.

Σύμφωνα με τα ανωτέρω, για την εξαγωγή της Ε.Β.Ε. ανά σχολή λαμβάνονται υπόψη οι μέσοι όροι των βαθμολογικών επιδόσεων στα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα των υποψηφίων ενός Τομέα, ήτοι του Τομέα, ο οποίος παρουσιάζει τον μικρότερο μέσο όρο των μέσων όρων των βαθμολογικών επιδόσεων συνολικά στα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα [τα δύο (2) μαθήματα γενικής παιδείας, τα δύο (2) μαθήματα ειδικότητας και   ένα ειδικό μάθημα επιλογής].

Εξεταζόμενα Μαθήματα

Οι μαθητές των ΕΠΑ.Λ. για την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση συμμετέχουν σε εξετάσεις,  που διεξάγονται σε πανελλαδικό επίπεδο, σε θέματα από την εξεταστέα ύλη της Γ' τάξης, που προκύπτουν αποκλειστικά από κεντρική επιτροπή εξετάσεων.

Τα μαθήματα που εξετάζονται είναι:

?  δύο μαθήματα γενικής παιδείας

  •           Νέα Ελληνική Γλώσσα
  •           Μαθηματικά

?  δύο μαθήματα τομέα ή ειδικότητας 

c  Τομέας Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού

  •         Ειδικότητα Τεχνικός Ηλεκτρονικών και Υπολογιστικών Συστημάτων, Εγκαταστάσεων

?   Τεχνολογία Δικτύων και επικοινωνιών

? Ψηφιακά Συστήματα

  •         Ειδικότητα Τεχνικός Ηλεκτρολογικών Συστημάτων, Εγκαταστάσεων και Δικτύων

?   Ηλεκτροτεχνία

? Ηλεκτρικές Μηχανές

c  Τομέας Διοίκησης και Οικονομίας για όλες τις ειδικότητες

?  Αρχές Οικονομικής Θεωρίας

?  Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης

c  Τομέας Υγείας - Πρόνοιας ? Ευεξίας για όλες τις ειδικότητες

?  Στοιχεία Ανατομίας φυσιολογίας ΙΙ

?  Υγιεινή

Μόρια – Υπολογισμοί

Μόρια εισαγωγής ή βαθμός πρόσβασης σε σχολή είναι ο αριθμός που προκύπτει από τη μετατροπή των επιδόσεων του υποψηφίου, με τη χρήση των συντελεστών βαρύτητας, σε έναν αριθμό μεταξύ του 0 (μηδενική επίδοση σε όλα τα μαθήματα) και του 20.000 ( άριστη επίδοση 20 σε όλα τα μαθήματα). Για τις σχολές, που απαιτούν εξέταση σε ειδικό μάθημα ή σε ειδικά μαθήματα ή σε πρακτικές δοκιμασίες ο αριθμός αυτός μπορεί να φτάσει τις 22.000 ή τις 24.000.

Οι συντελεστές βαρύτητας μαθημάτων καθορίζονται από τις σχολές και δηλώνουν τη βαρύτητα του κάθε εξεταζόμενου μαθήματος για την εισαγωγή των υποψήφιων σε αυτές.

Ο συντελεστής βαρύτητας που αποδίδεται σε κάθε ένα από τα τέσσερα (4) πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα εκφράζεται σε ποσοστό επί τοις εκατό (%) και δεν μπορεί να είναι μικρότερος του 20%. Το άθροισμα των συντελεστών αποδίδει το 100%.

Στις περιπτώσεις των σχολών, τμημάτων ή εισαγωγικών κατευθύνσεων, η εισαγωγή στις οποίες προϋποθέτει την εξέταση σε ειδικό μάθημα ή πρακτικές δοκιμασίες, ο συντελεστής βαρύτητας που αποδίδεται στο ειδικό μάθημα ή τις πρακτικές δοκιμασίες είναι είτε 10% είτε 20%.

Υπολογισμός Μορίων

$11.       Σχολές που δεν απαιτούν εξέταση σε ειδικό μάθημα ή ειδικά μαθήματα ή πρακτικές δοκιμασίες

Τα μόρια εισαγωγής υπολογίζονται ως το άθροισμα των γινομένων της επίδοσης σε κάθε μάθημα, από τα 4 πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα, στην εικοσάβαθμη κλίμακα και στρογγυλεμένο σε ένα δεκαδικό ψηφίο, επί το συντελεστή βαρύτητας μαθήματος, που έχει καθορίσει η σχολή, και όλο πολλαπλασιασμένο επί 10.

ΜΟΡΙΑ=[(Μ1•ΣΒ1)+ (Μ2•ΣΒ2)+ (Μ3•ΣΒ3)+ (Μ4•ΣΒ4)]•10

  1. Σχολές που απαιτούν εξέταση σε ειδικό μάθημα ή ειδικά μαθήματα ή πρακτικές δοκιμασίες

Τα μόρια εισαγωγής υπολογίζονται ως το άθροισμα των γινομένων της επίδοσης σε κάθε μάθημα, από τα 4 πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα, και κάθε ειδικού μαθήματος, στην εικοσάβαθμη κλίμακα και στρογγυλεμένο σε ένα δεκαδικό ψηφίο, επί το συντελεστή βαρύτητας μαθήματος, που έχει καθορίσει η σχολή, και όλο πολλαπλασιασμένο επί 10.

ΜΟΡΙΑ=[(Μ1•ΣΒ1)+ (Μ2•ΣΒ2)+ (Μ3•ΣΒ3)+ (Μ4•ΣΒ4)+(ΕΜ1•ΣΒΕΜ1)+(ΕΜ2•ΣΒΕΜ2)]•10

Εάν o υποψήφιος με το σύνολο των μορίων που επιτυγχάνει, εισάγεται σε περισσότερες από μία σχολές, τμήματα ή εισαγωγικές κατευθύνσεις, τελικά εισάγεται σε εκείνη τη σχολή, τμήμα ή εισαγωγική κατεύθυνση που προσδιορίζει στο μηχανογραφικό του δελτίο με σειρά προτίμησης υψηλότερη σε σχέση με τις άλλες σχολές, τμήματα ή εισαγωγικές κατευθύνσεις που έχει δηλώσει.

Οι συντελεστές βαρύτητας μαθημάτων για τους υποψηφίους των ΕΠΑ.Λ. καθορίζονται με την Υπουργική Απόφαση Φ.153.1/148498/Α5/18-11-2021 (ΦΕΚ 5400/Β/18-11-2021)

Οι συντελεστές βαρύτητας των ειδικών μαθημάτων και των πρακτικών δοκιμασιών είναι κοινοί για τους υποψηφίους των ΓΕ.Λ. και των ΕΠΑ.Λ. και καθορίζονται με την Υπουργική Απόφαση Φ.253.1/148469/Α5/2021 - ΦΕΚ 5399/Β/19-11-2021.

Συντελεστές βαρύτητας των ειδικών μαθημάτων και των πρακτικών δοκιμασιών για υποψηφίους των ΕΠΑ.Λ., καταχωρημένοι σε έναν μικρότερο πίνακα για διευκόλυνση σας.

Για τις στρατιωτικές, αστυνομικές και πυροσβεστικές σχολές, δεν ορίζεται συντελεστής βαρύτητας πρακτικών δοκιμασιών, οι υποψήφιοι για να συμμετέχουν στην επιλογή πρέπει να πληρούν τα σωματικά κριτήρια και να πετύχουν τις επιδόσεις των πρακτικών δοκιμασιών που κάθε σχολή με ειδική εγκύκλιο ορίζει κάθε χρόνο.

Μηχανογραφικό

Το Μηχανογραφικό δελτίο ΕΠΑ.Λ. είναι ένα άυλο δελτίο, από το 2011, στο οποίο περιέχονται όλες οι διαθέσιμες σχολές τις οποίες δύναται να δηλώσει ο υποψήφιος του Επαγγελματικού Λυκείου, για να εισαχθεί στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Οι σχολές χωρίζονται ανά τομέα και σε κοινές σχολές για όλους τους τομείς.  Η υποβολή του μηχανογραφικού δελτίου είναι υποχρεωτική για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση  και γίνεται ηλεκτρονικά από εφαρμογή του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Για την εισαγωγή στην εφαρμογή, ο υποψήφιος πρέπει να έχει κωδικό ο οποίος εκδίδεται από το σχολείο του, στη συνέχεια πρέπει να ακολουθήσει τις οδηγίες της εφαρμογής και να υποβάλει τις οριστικές του επιλογές.

Οι σχολές δηλώνονται κατά σειρά προτίμησης. Ο υποψήφιος, εάν με το σύνολο της βαθμολογίας του, δύναται να εισαχθεί σε περισσότερες από μία σχολές, τελικά εισάγεται σε εκείνη τη σχολή, που προσδιορίζει στο μηχανογραφικό του δελτίο με σειρά προτίμησης υψηλότερη σε σχέση με τις άλλες σχολές που έχει δηλώσει.

Οι υποψήφιοι  υποβάλουν μηχανογραφικό σε δύο φάσεις για την εισαγωγή τους σε σχολές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, ενώ τους δίνεται η δυνατότητα να υποβάλουν και μηχανογραφικό για την εισαγωγή τους σε δημόσια Ι.Ε.Κ.

Α΄ Φάση*

Μηχανογραφικό Α΄ Φάσης για σχολές Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης:

Οι υποψήφιοι,  μετά  τη γνωστοποίηση των βαθμών της τελικής τους επίδοσης στα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα, τα ειδικά μαθήματα, τις πρακτικές δοκιμασίες και τις φυσικές ικανότητες, συμπληρώνουν το μηχανογραφικό δελτίο της Α΄ φάσης. Σε αυτό επιλέγουν καθορισμένο αριθμό σχολών, που ανέρχεται στο 20% του συνόλου των σχολών του τομέα και των κοινών σχολών.

Σε αυτή τη φάση, στην ηλεκτρονική εφαρμογή, εμφανίζονται στον υποψήφιο μόνο οι σχολές για τις οποίες ικανοποιεί τα κριτήρια εισαγωγής (ΕΒΕ σχολής, ΕΒΕ ειδικών μαθημάτων ή πρακτικών δοκιμασιών, φυσικές ικανότητες)

Μηχανογραφικό για Ι.Ε.Κ. (Παράλληλο Μηχανογραφικό)  : 

Οι υποψήφιοι προαιρετικά συμπληρώνουν μηχανογραφικό με τις ειδικότητες για τα ΙΕΚ. Αν δεν το συμπληρώσουν ή αν δεν επιλεγούν μπορούν να κάνουν αίτηση για την εισαγωγή τους σε ΙΕΚ σύμφωνα με τον Κανονισμό Λειτουργίας των Ι.Ε.Κ.

Β΄ Φάση

Μηχανογραφικό Β΄ Φάσης για σχολές Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης:

Μετά την ανακοίνωση των επιτυχόντων  της Α΄ Φάσης οι υποψήφιοι, που δεν έχουν εισαχθεί σε καμία από τις δηλωθείσες επιλογές τους σε σχολές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης,  μπορούν να συμπληρώσουν νέο μηχανογραφικό  επιλέγοντας χωρίς περιορισμό επιλογών, όσες σχολές επιθυμούν από τον τομέα τους ή τις κοινές σχολές .

Σε αυτή τη φάση, στην ηλεκτρονική εφαρμογή, εμφανίζονται στον υποψήφιο μόνο οι σχολές για τις οποίες ικανοποιεί τα κριτήρια εισαγωγής (ΕΒΕ σχολής, ΕΒΕ ειδικών μαθημάτων ή πρακτικών δοκιμασιών, φυσικές ικανότητες) και έχουν κενές θέσεις από την Α΄ Φάση.

 

*ΠΡΟΣΟΧΗ: για τους υποψηφίους των πανελλαδικών εξετάσεων του 2023 δεν θα ισχύσουν οι δύο φάσεις.

Οι υποψήφιοι του 2023 θα υποβάλουν μηχανογραφικό για τις σχολές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης μόνο σε μία φάση χωρίς περιορισμό επιλογών, στην ηλεκτρονική εφαρμογή θα εμφανίζονται στον υποψήφιο μόνο οι σχολές για τις οποίες ικανοποιεί τα κριτήρια εισαγωγής (ΕΒΕ σχολής, ΕΒΕ ειδικών μαθημάτων ή πρακτικών δοκιμασιών, φυσικές ικανότητες). Σε αυτή τη φάση μπορούν να υποβάλουν και το παράλληλο μηχανογραφικό.

Εφαρμογές υπολογισμού ΕΒΕ και μορίων

Οι υποψήφιοι, μετά τη γνωστοποίηση των βαθμών της τελικής τους επίδοσης στα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα, τα ειδικά μαθήματα, τις πρακτικές δοκιμασίες και τις φυσικές ικανότητες, θέλουν να υπολογίσουν τις ΕΒΕ και τα μόρια για την εισαγωγή τους.

Με αυτό το εισαγωγικό σύστημα και με δεδομένο ότι οι συντελεστές ΕΒΕ των σχολών και των ειδικών μαθημάτων και πρακτικών δοκιμασιών καθώς και οι συντελεστές βαρύτητας των κύριων πανελλαδικά εξεταζομένων μαθημάτων, των ειδικών μαθημάτων και των πρακτικών δοκιμασιών, διαφέρουν μεταξύ τους καθώς κάθε σχόλη έχει ορίσει τους δικούς της, για τους υπολογισμούς αυτούς προκύπτουν από μερικές εκατοντάδες μέχρι και κάποιες χιλιάδες συνδυασμοί.

Σύμφωνα με τα παραπάνω γίνεται αντιληπτό, ότι είναι σχεδόν αδύνατο να υπολογίσουν από μόνοι τους οι υποψήφιοι όλα τα κριτήρια. Λύση σε αυτό το πρόβλημα δίνουν οι ηλεκτρονικές εφαρμογές, που έχουν δημιουργηθεί, από διαφόρους φορείς, στο διαδίκτυο.

Για τη διευκόλυνση σας, παραθέτουμε μερικές εφαρμογές που έχουν δημιουργηθεί η πρώτη από το Υπουργείο Παιδείας και οι άλλες από ιδιωτικούς φορείς και θα σας βοηθήσουν στους υπολογισμούς σας.

Εφαρμογές:

Υπουργείο Παιδείας

iSchool

mixanografiko.gr

Φροντιστήρια Πουκαμισάς

AeiTei

Με δική σας έρευνα στο διαδίκτυο μπορείτε να βρείτε και άλλες εφαρμογές υπολογισμού.

Σχολές κοινές για όλους τους τομείς

Οι υποψήφιοι/-ες, οι οποίοι/-ες , που συμμετέχουν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις ΕΠΑ.Λ., διεκδικούν ειδικό ποσοστό θέσεων του συνολικού αριθμού εισακτέων, που ορίζεται, κάθε χρόνο, με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων ή και του κατά περίπτωση αρμόδιου Υπουργού, σε Κοινή Ομάδα που περιλαμβάνει τις Ανώτερες Στρατιωτικές Σχολές Υπαξιωματικών των Ενόπλων Δυνάμεων, τη Σχολή Αστυφυλάκων, τη Σχολή Πυροσβεστών, τη Σχολή Δοκίμων Λιμενοφυλάκων και τις Σχολές της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού (Α.Ε.Ν.), ανεξάρτητα από τον τομέα από τον οποίο αποφοιτούν.

ΤΜΗΜΑΤΑ ΚΟΙΝΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΓΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ/ΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΤΟΜΕΩΝ ΤΟΥ ν.4386/2016 (ΦΕΚ 83/ Α’) ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΤΟΜΕΩΝ ΤΟΥ ν.4186/2013 (ΦΕΚ 193/ Α’)

ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ

ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ

 

ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ (ΣΜΥΑ)-ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

8%

ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ (ΣΜΥΑ)-ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ
ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ (ΣΜΥΑ)-ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ
ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΡΑΤΟΥ (Σ.Μ.Υ.)- ΟΠΛΑ
ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΡΑΤΟΥ (Σ.Μ.Υ.) -ΣΩΜΑΤΑ
ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΝΑΥΤΙΚΟΥ (Σ.Μ.Υ.Ν.)

ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ (Α.Ε.Ν)

 

ΣΧΟΛΗ ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ

31,5%

ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ

 

ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΩΝ

8%

ΣΧΟΛΗ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ

 

ΣΧΟΛΗ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΩΝ

5%

ΣΧΟΛΕΣ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ-ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΚΤΟΦΥΛΑΚΗΣ

 

ΣΧΟΛΗ ΔΟΚΙΜΩΝ ΛΙΜΕΝΟΦΥΛΑΚΩΝ

6%

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ

 

ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΑΘΗΝΑ)

10%

ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ)
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΣΕΡΡΕΣ)
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΤΡΙΚΑΛΑ)
ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΑΘΗΝΑ)
ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΝΑΥΠΛΙΟ)
ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΠΑΤΡΑ)
ΘΕΑΤΡΟΥ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)
ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)
ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΑΘΗΝΑ)
ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΑΡΤΑ)
ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)
ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΚΕΡΚΥΡΑ)
ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΜΥΤΙΛΗΝΗ)
ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ (ΨΑΧΝΑ ΕΥΒΟΙΑΣ)

•  Ο αριθμός και το ποσοστό των εισακτέων καθορίζονται κάθε χρόνο με υπουργικές αποφάσεις και είναι πιθανό να διαφοροποιηθεί στο μέλλον

•  Τα ποσοστά που αναφέρονται σε αυτό το άρθρο αφορούν τους υποψηφίους εισακτέους του 2021

Τομέας Διοίκησης και Οικονομίας

Οι μαθητές /τριες του Τομέα Διοίκησης και Οικονομίας εισάγονται  στις παρακάτω Πανεπιστημιακές Σχολές  (Α.Ε.Ι.): 

ΤΜΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ/ΙΕΣ ΤΟΜΕΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ν.4386/2016 (ΦΕΚ 83/Α') ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΤΟΜΕΩΝ ΤΟΥ ν.4186/2013 (ΦΕΚ 193/Α') ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ  
ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ, ΑΓΡΟΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ (ΨΑΧΝΑ ΕΥΒΟΙΑΣ) 10%
ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΑΘΗΝΑ)
ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ)
ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ, ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΕΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΚΕΡΚΥΡΑ)
ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ, ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ (ΑΙΓΑΛΕΩ)
ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ(ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΠΕΙΡΑΙΑΣ)
ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΑΘΗΝΑ)
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΛΙΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ (ΨΑΧΝΑ ΕΥΒΟΙΑΣ)
ΔΙΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)
ΔΙΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΠΕΙΡΑΙΑ)
ΔΙΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΑΘΗΝΑ)
ΔΙΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΚΟΖΑΝΗ)
ΔΙΕΘΝΩΝ, ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΑΘΗΝΑ)
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ (ΘΗΒΑ)
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΑΙΓΑΛΕΩ)
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΛΑΡΙΣΑ)
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΠΑΤΡΑ)
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΧΙΟΣ)
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ (ΑΓΡΙΝΙΟ)
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ (ΑΘΗΝΑ)
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ (ΚΑΛΑΜΑΤΑ)
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ)
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ (ΚΑΤΕΡΙΝΗ)
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ (ΑΙΓΑΛΕΩ)
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ (ΠΑΤΡΑ)
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΣ)
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ)
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΚΑΒΑΛΑ)
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΚΟΖΑΝΗ)
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΠΑΤΡΑ)
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΤΡΙΠΟΛΗ)
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ (ΑΘΗΝΑ)
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ (ΑΘΗΝΑ)
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ(ΚΟΜΟΤΗΝΗ)
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (ΚΟΡΙΝΘΟΣ)
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ)
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ)
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ)-ΕΚΠΑ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ)-ΠΑΝΤΕΙΟ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΜΥΤΙΛΗΝΗ)
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΡΕΘΥΜΝΟ)
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ)
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΑΙΓΑΛΕΩ)
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ)
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΚΑΒΑΛΑ)
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ(ΚΑΛΑΜΑΤΑ)
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΚΟΖΑΝΗ)
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΛΑΡΙΣΑ)
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΠΡΕΒΕΖΑ)
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ)
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΧΙΟΣ) 5%
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΞΑΝΘΗ)
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΧΑΝΙΑ)
ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΠΕΙΡΑΙΑΣ) 10%
ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ (ΧΙΟΣ)
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΑΘΗΝΑ) - ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΑΘΗΝΑ)
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΑΘΗΝΑ)
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΠΕΙΡΑΙΑΣ)
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ (ΧΙΟΣ)
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΑΘΗΝΑ)
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΒΟΛΟΣ)
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) - ΑΠΘ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) - ΠΑΝ.ΜΑΚΕΔ.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ)
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΚΑΣΤΟΡΙΑ)
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ)
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΠΑΤΡΑ)
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΡΕΘΥΜΝΟ)
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΣΕΡΡΕΣ)
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΤΡΙΠΟΛΗ)
ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΣΠΑΡΤΗ)
ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΑΟΗΝΑ)
ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ(ΓΡΕΒΕΝΑ)
ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)
ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΠΕΙΡΑΙΑΣ)
ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΣΕΡΡΕΣ)
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΥΝΟΡΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΚΟΖΑΝΗ)
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΑΜΦΙΣΣΑ)
ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ)
ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΡΕΘΥΜΝΟ)
ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΑΘΗΝΑ)
ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ (ΚΟΡΙΝΘΟΣ)
ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ)
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ - ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΣΑΜΟΣ)
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΓΡΕΒΕΝΑ)
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΠΕΙΡΑΙΑΣ)
ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ (ΚΕΡΚΥΡΑ)
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΠΕΙΡΑΙΑΣ)
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ (ΠΕΙΡΑΙΑΣ)

ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΑΣΤΕ)

 
ΑΝΩΤΕΡΗ ΣΧΟΛΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (ΑΣΤΕΚ) 20%
ΑΝΩΤΕΡΗ ΣΧΟΛΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΡΟΔΟΥ (ΑΣΤΕΡ)

   

•  Ο αριθμός και το ποσοστό των εισακτέων καθορίζονται κάθε χρόνο με υπουργικές αποφάσεις και είναι πιθανό να διαφοροποιηθεί στο μέλλον

•  Τα ποσοστά που αναφέρονται σε αυτό το άρθρο αφορούν τους υποψηφίους εισακτέους του 2021

 

Τομέας Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής & Αυτοματισμού

Οι μαθητές /τριες του Τομέα Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού εισάγονται  στις παρακάτω Πανεπιστημιακές Σχολές  (Α.Ε.Ι.):

 

ΤΜΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ/ΕΣ ΤΟΜΕΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ν.4386/2016 (ΦΕΚ 83/Α’) ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΤΟΜΕΩΝ ΤΟΥ ν.4186/2013 (ΦΕΚ 193/Α’) ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ  
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΠΕΙΡΑΙΑΣ) 10%
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ)
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΜΕΣΩΝ (ΚΑΣΤΟΡΙΑ)
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ)
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ-ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ-ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΑΙΓΑΛΕΩ) 5%
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΑΘΗΝΑ)
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΒΟΛΟΣ)
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΚΟΖΑΝΗ)
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΞΑΝΘΗ)
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΠΑΤΡΑ) – ΠΑΝ.ΠΕΛ/ΝΗΣΟΥ
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΧΑΝΙΑ)
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΠΑΤΡΑ)-ΠΑΝ. ΠΑΤΡΩΝ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΧΑΝΙΑ)
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΒΪΟΙΑΤΡΙΚΗΣ (ΑΙΓΑΛΕΩ)
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ (ΑΙΓΑΛΕΩ)
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ)
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΠΑΤΡΑ)
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΞΑΝΘΗ)
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ (ΣΑΜΟΣ)
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΑΙΓΑΛΕΩ)
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΣΕΡΡΕΣ)
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ (ΚΟΖΑΝΗ)
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ (ΣΥΡΟΣ)
ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗΣ (ΡΕΘΥΜΝΟ) 10%
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ)
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ )
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΚΑΒΑΛΑ)
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΚΑΣΤΟΡΙΑ)
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΚΕΡΚΥΡΑ)
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΠΕΙΡΑΙΑΣ)
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ)
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΑΘΗΝΑ)
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΑΡΤΑ)
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΛΑΜΙΑ)
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΤΡΙΠΟΛΗ)
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΜΕ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗ ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΗ (ΛΑΜΙΑ)
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ (ΨΑΧΝΑ ΕΥΒΟΙΑΣ)
ΤΕΧΝΩΝ ΗΧΟΥ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΑΣ (ΚΕΡΚΥΡΑ)
ΦΥΣΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ) 5%
ΦΥΣΙΚΗΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ)
ΦΥΣΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)
ΦΥΣΙΚΗΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ)
ΦΥΣΙΚΗΣ (ΚΑΒΑΛΑ)
ΦΥΣΙΚΗΣ (ΛΑΜΙΑ)
ΦΥΣΙΚΗΣ (ΠΑΤΡΑ)
ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ) 10%
ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ (ΛΑΡΙΣΑ)
ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ (ΠΕΙΡΑΙΑΣ)
ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ (ΣΠΑΡΤΗ)
ΑΣΠΑΙΤΕ  
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ 20%
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

 

 

 

•  Ο αριθμός και το ποσοστό των εισακτέων καθορίζονται κάθε χρόνο με υπουργικές αποφάσεις και είναι πιθανό να διαφοροποιηθεί στο μέλλον

•  Τα ποσοστά που αναφέρονται σε αυτό το άρθρο αφορούν τους υποψηφίους εισακτέους του 2021

Τομέας Υγείας, Πρόνοιας & Ευεξίας

Οι μαθητές /τριες του Τομέα Υγείας, Πρόνιας & Ευξίας εισάγονται στις παρακάτω Πανεπιστημιακές Σχολές  (Α.Ε.Ι.):

ΤΜΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ/ΕΣ ΤΟΜΕΑ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ- ΕΥΕΞΙΑΣ ΤΟΥ ν.4386/2016 (ΦΕΚ 83 Α') ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΤΟΜΕΩΝ ΤΟΥ ν.4186/2013 (ΦΕΚ 193 Α')

ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ

 

ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (ΙΛΙΟΝ)

10%

ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)

ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ)

ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΑΙΓΑΛΕΩ)

ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)

ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ)

5%

ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ)

ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)

ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ(ΠΑΤΡΑ)

ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ)

10%

ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ)

ΒΙΟΧΗΜΕΙΑΣ & ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΛΑΡΙΣΑ)

ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ (ΑΙΓΑΛΕΩ)

ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΝΙΑΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ (ΚΑΡΔΙΤΣΑ)

ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΙΑΣ (ΤΡΙΚΑΛΑ)

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ & ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (ΑΘΗΝΑ)

ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ (ΑΘΗΝΑ)

ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ (ΑΘΗΝΑ)

ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ (ΚΑΛΑΜΑΤΑ)

ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)

ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ)

ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)

ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ & ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (ΠΑΤΡΑ)

ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ)

ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ (ΡΟΔΟΣ)

ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ (ΑΙΓΑΛΕΩ)

ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ (ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ)

ΙΑΤΡΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ)

5%

ΙΑΤΡΙΚΗΣ (ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ)

ΙΑΤΡΙΚΗΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ)

ΙΑΤΡΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)

ΙΑΤΡΙΚΗΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ)

ΙΑΤΡΙΚΗΣ (ΛΑΡΙΣΑ)

ΙΑΤΡΙΚΗΣ (ΠΑΤΡΑ)

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (ΑΙΓΑΛΕΩ)

10%

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ)

ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)

5%

ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ (ΚΑΡΔΙΤΣΑ)

ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ)

10%

ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ (ΠΑΤΡΑ)

ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ (ΚΑΛΑΜΑΤΑ)

ΜΑΙΕΥΤΙΚΗΣ (ΑΙΓΑΛΕΩ)

ΜΑΙΕΥΤΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)

ΜΑΙΕΥΤΙΚΗΣ (ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ)

ΜΟΡΙΑΚΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ & ΓΕΝΕΤΙΚΗΣ (ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ)

ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ ΕΚΠΑ)

ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ ΑΙΓΑΛΕΩ)

ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ)

ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)

ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ (ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ)

ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ (ΠΑΤΡΑ)

ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ)

ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ (ΛΑΡΙΣΑ)

ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ (ΤΡΙΠΟΛΗ)

ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ)

5%

ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΒΟΛΟΣ)

10%

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΡΕΘΥΜΝΟ)

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ)

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ (ΦΛΩΡΙΝΑ)

ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ)

5%

ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)

ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗΣ (ΠΑΤΡΑ)

ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)

10%

ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ (ΑΙΓΙΟ)

ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ (ΣΠΑΡΤΗ)

ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ (ΑΙΓΑΛΕΩ)

ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ (ΛΑΜΙΑ)

 

•  Ο αριθμός και το ποσοστό των εισακτέων καθορίζονται κάθε χρόνο με υπουργικές αποφάσεις και είναι πιθανό να διαφοροποιηθεί στο μέλλον

•  Τα ποσοστά που αναφέρονται σε αυτό το άρθρο αφορούν τους υποψηφίους εισακτέους του 2021

Πρόσθετες πληροφορίες